viernes, 19 de febrero de 2016

Noticias


Consciente de la amenaza que sobre el medio ambiente se cierne  por las consecuencias del efecto invernadero a causa del cambio climático propiciado por la mano irresponsable del hombre, Miracle Seguí ha puesto su voz en el vídeo “El cambio climático en las fábulas”, el cual ha sido creado por Manuel Roldán Pérez en base al libro del mismo nombre y autor.
Puede acceder a este vídeo haciendo clic AQUÍ


Otro vídeo que también muestra las bellezas de la naturaleza, es: "La naturaleza en la pintura"
Arco Iris - Peter Paul Rubens
Puede acceder al vídeo haciendo clic AQUÍ






* El 24 de septiembre del 2016, actúa Miracle Seguí y Jordi Romero en el Restaurante Miramar de Cambrils, dentro de la NOCHE DE MARIDAJE PARISINO.






L’Associació Amics de la Música de Valls-Joventuts Musicals de l’Alt Camp han iniciat la desena temporada de concerts Nits de Clàssics.


El proper concert del cicle Nits de Clàssics tindrà lloc el proper 29 d’octubre, a dos quarts de nou del vespre, al Teatre Principal, amb un recitat de cançó lírica a càrrec de Miracle Seguí i Josep Mateu al piano.

Teatro Principals de Valls

29/10/2015

MIRACLE SEGUÍ, soprano
JORDI ROMERO, piano
Un deliciós recorregut per l’espai musical del passat segle a través de la cançó, actualment ja considerada clàssica, d’inspirats autors de diverses nacionalitats i estils. En aquestes cançons trobem sentiments creuats, drames amorosos, esperances, desitjos, ..... Cançons d’una època on es reflecteix que l’amistat no té límits i allà està l’amic quan ho necessites (You'veu got a friend de Carol King ). En l’extens repertori trobem a un dels majors ...


20 de Septiembre del 2014

Concierto de Jordi Romero

Roger Reyes  (Tenor)
Miracle Seguí   (Soprano)


Jordi Romero   (Piano)

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.